بهترین مکانها برای گردش در امریکا

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

جا های دیدنی برای گردشگرا ن این مطالب توسط گرو بروزنویسان  از معتبر ترین سایتها برای شما  جمع اوری شده و توسط گوگل تر جمه شده است

بلینگهام، واشنگتن

shutterstock_141987496

بلینگهام یک قسمت بزرگ برای بزرگسالان فعال است. این شهرستان به شدت خوش منظره و زیبا است و caters pleasingly به کسانی که لذت بردن از انجام فعالیت در فضای باز و هوا فوق العاده تمیز است. با دانشگاه واشنگتن غربی، و سه کالج های محلی دیگر، شهرستان شهر دانشگاهی است، بسیار فرهنگی فعال و پر از امکانات مرتبط با شهر آموزش فعال. از آن است که در مرکز شهر پر رونق، سالم و جالب است. زمستان های سرد اما مطمئنا زیبا این می تواند یک به علاوه اگر شما لذت بردن از اسکی می باشد. متاسفانه، به طور متوسط ​​هزینه خانه در شهرستان $ 250،000 + است و هزینه زندگی بالاتر از کشور به طور متوسط ​​است. اما برای کسانی که می توانند شیوه زندگی نوسان، در نظر گرفتن حفظ بلینگهام.

باهم: اگر چه، میزان جرایم خشونت آمیز در Bellingham کاملا پایین تر از میانگین ملی است، تعداد کمی بالاتر برای جنایات ملک و خانه های کمی نسبت به پایان گران است.

بویزی، آیداهو

shutterstock_164433401

آمار بویزی است کمتر از متوسط ​​کشور در هر دو جرایم خشونت آمیز و اموال. این یک تجربه لذت بخش برای کسانی که لذت بردن از فعالیت در فضای باز با تعداد زیادی از فعالیت در فضای باز برای ارائه است. متوسط ​​هزینه مسکن کمی کمتر از میانگین ملی در اطراف 170،000 $ است اما هزینه کلی زندگی است کمی بالاتر از متوسط. آب و هوای خشک در طول سال است و معتدل است، بنابراین شما لازم نیست که در مورد آب و هوایی شدید نگران اینجا. در حال کاپیتول دولت، همچنین دارای تمام امکانات مورد نیاز و خوش شلوغ.

منفی: نه به عنوان فرهنگی لذت شهرستانها بزرگ باید باشد، اما نگرش اخیر نشان می دهد که تغییر در راه است.

ونیز، فلوریدا

shutterstock_127450676

در سال 1925 توسط اخوان مهندسان لوکوموتیو، ونیز و توسعه، هدف فلوریدا برای ایجاد یک جامعه برای بازنشسته و در نتیجه تمام نیازهای شما را به catered برای بود. در واقع، فلوریدا به طور کلی تا به بدنام برای که توسط بازنشستگان ساکنان بوده است، اما ونیز یکی از مهمترین و هزینه شهرستانها موثر در دولت است. این به طور متوسط ​​مسکن و هزینه های فقط کمی تحت بقیه دولت، به خصوص با ارزش املاک بسیار بالا در فورت Lauderdale و نپا مقایسه شده است. یک ساحل زیبا در مجاورت و 31 پارک شهری وجود دارد. این خیلی دور از شهرستانها بزرگتر، کاملا صلح آمیز و گرم در طول سال نیست. همچنین، نرخ جرم و جنایت را تحت پایین است.

باهم: مستعد به طوفان.

 

آتن، گرجستان

shutterstock_172296818

اگر چه گرجستان است عمدتا یک دولت محافظه کار، وجود دانشگاه جورجیا است با ارائه یک تعادل قابل توجهی در نگرش فرهنگی کمک کرد. به علاوه آن را در تمام زندگی یک محل نیاز به ارمغان می آورد. هزینه زندگی در زیر خانه های متوسط ​​و متوسط ​​ملی حدود 140.000 $. آب و هوا معتدل است. نرخ جرم و جنایت است در مورد از میانگین ملی است و در واقع نشانه هایی از بهبود نشان داده شده است در طول چند سال گذشته است.

باهم: مرکز شهر ممکن است با توجه به جمعیت سنگین از شهرستان به نظر می رسد خسته کننده باشد.

بارتلزویل، اکلاهما، اوکلاهما

اوکلاهما

عکس از www.bartlesville.com

با مشخص 11 مناطق جغرافیایی، فعالیت در فضای باز هرگز ساکنان "دولت هر چه زودتر" نا امید خواهد شد. بارتلزویل، اکلاهما یک شهر کوچک در حدود 45 دقیقه به دور از تولسا است و ارائه می دهد یک زندگی راحت، آرام، و مقرون به صرفه برای بازنشستگان. هزینه های زندگی است کمتر از متوسط ​​و خانه به طور متوسط ​​هزینه حدود 120،000 دلار با برخی از پایین ترین مالیات بر املاک در کشور است. آب و هوا نیز نسبتا در سمت بالاتر در طول زمستان. همچنین دو کالج های محلی در شهر وجود دارد و نرخ جرم و جنایت برای هر دو جرایم خشونت آمیز و اموال، روش زیر به طور متوسط ​​ملی است. اوکلاهما غنی با فرهنگ بومیان آمریکا به طور کلی است. این خانه قبایل بومی آمریکایی از هر دولت دیگر - در حدود 50 قبایل.

باهم: نزدیکترین شهرستان است حدود یک ساعت فاصله دارد.

ایتاکا، نیویورک

shutterstock_126808094

کسانی که به دنبال لذت بردن از یک فضای فرهنگی پر جنب و جوش خواهد زندگی در ایتاکا لذت بردن از. دانشگاه کرنل و کالج ایتاکا - آن را به دو دانشگاه بزرگ است. این شهر همچنین دارای دره های مختلف و آبشارها و مقدار زیادی از مناطق قابل پیاده طبیعی است. این شهر است در خدمت به عنوان مثال بزرگ برای جامعه فکری لیبرال. نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز هستند بسیار کم و نرخ جرم و جنایت اموال نیز پایین تر از متوسط ​​ملی؛ با کیفیت استثنایی با توجه به این است که یک سناریو برای بسیاری از شهرهای کالج نیست. شهر ویژگی های تابستانهای گرم و زمستانهای سرد، مناسب برای کسانی که به دنبال یک تغییر فصل.

باهم: متوسط ​​هزینه های خانه بیش از 200،000 دلار و هزینه زندگی است در پایان بالاتر. با این حال، این هنوز هم کمتر از میانگین ملی است.

 

کلرمونت، کالیفرنیا، کالیفرنیا

017

عکس از http://discoverclaremont.com/

کالیفرنیا هیچ غریبه ای به سبک زندگی لیبرال و بیش از حد است، و کسانی که آنجا زندگی می کنند، توسط عظمت آن قسم می خورم. در واقع، چیدن شهر سمت راست از کالیفرنیا مشکل با سن دیگو، نپا، برکلی، سانتا باربارا، و بسیاری دیگر را انتخاب کنید بود. یکی از بهترین ویژگی های جنوب کالیفرنیا آب و هوای گرم فوق العاده در طول سال است. کلرمونت، کالیفرنیا هیلز بیابان پارک و کوه های اطراف سان گابریل نیز فعالیت های تفریحی در فضای باز یک گزینه برای ساکنان کلرمونت، کالیفرنیا را. کلرمونت، کالیفرنیا است فقط حدود 30 مایل دورتر از لس آنجلس و خانه را به 7 کالج. 5 مقطع کارشناسی و 2 کالج فارغ التحصیل. نرخ جرم و جنایت در هر دو جرایم خشونت آمیز و به طور قابل توجهی کم است.

باهم: اگر شما در حال برنامه ریزی برای حرکت به این حالت پس از بازنشستگی، شما بهتر شروع به صرفه جویی در برخی از پول نقد جامد. خانه به طور متوسط ​​در دولت به طور کلی در مورد هزینه $ 430،000 و نزدیک به 580،000 $ در کلرمونت، کالیفرنیا است. هزینه های زندگی نیز به طور قابل توجهی بالاتر است.

بولدر، کلرادو

shutterstock_177039023

بولدر یک شهر برای بازنشستگان که می خواهند به دنبال یک زندگی سالم پس از بازنشستگی است. بازارهای شهر خود را به عنوان یکی از مهمترین و "سبز" و "سالم". با بیش از 50 پارک ها، بیش از 50 زمین گلف در داخل شعاع 30 مایل، و درست در زیر کوه های راکی ​​واقع، شما هرگز از فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز اجرا خواهد شد. همراه با یک محیط شگفت انگیز در فضای باز، شهر خانه به دانشگاه کلرادو است. این شهر دارای آب و هوای مرطوب قاره (به معنی تمام چهار فصل و یک فرصت بزرگ برای اسکی در زمستان) و شناخته شده است که تا به 300 روز از نور خورشید در هر سال. نرخ جرم و جنایت برای هر دو جرایم خشونت آمیز و نیز کمتر از میانگین ملی است.

باهم: بر خلاف بسیاری از مکان ها در کلرادو، بولدر است در پایان گران تر. خانه به طور متوسط ​​هزینه به خوبی بیش از 400،000 دلار و هزینه زندگی نیز به طور قابل توجهی بالا. کلرادو اسپرینگز، تقاطع بزرگ، و دورانگو برای جایگزین خوب.

جنگل، تگزاس

وابسته به تکزاس

عکس از www.thewoodlands.com

با توجه به افزایش اقتصاد تگزاس بیش از سال های اخیر، تگزاس تبدیل شده است یکی از بهترین کشورها برای بازنشسته در با بسیاری از گزینه های بزرگ مانند آستین، منطقه ریو گراند دره، کورپس کریستی، سن آنتونیو، و بسیاری دیگر. جنگل در تگزاس اغلب به عنوان یکی از بهترین مکانها برای بازنشسته در تگزاس است. هستند بسیاری از جوامع-کارشناسی ارشد برنامه ریزی در شهر است که تهیه کردن به خوبی به نیازهای بازنشستگان و امکانات یک شهرستان بزرگ، مانند هوستون وجود دارد، فقط 45 دقیقه فاصله دارد. نرخ جرم و جنایت این منطقه حومه کم است و بنابراین هزینه های زندگی است. با این حال، با توجه به افزایش اخیر در ساکنان و کیفیت زندگی، قیمت خانه ها در پایان بالاتر هستند. به طور متوسط ​​حدود 280،000 $ است.

باهم: نه بسیار فرهنگی متنوع

کائوآئی، هاوایی

shutterstock_95567395

برای بسیاری، زندگی در هاوایی ممکن است یک گزینه معقول، اما آن است که می تواند ریخت و پاش قطعا باید آن را به عنوان یک گزینه. به خاطر اشاره به آشکار، زندگی در هاوایی است زندگی در بهشت ​​است. کائوآئی به عنوان یک رسانه خوب عمل می کند که آن را به امکانات رفاهی، هزینه زندگی، و فرصت های تفریحی در میان تمام جزایر هاوایی می آید. گلف، پیاده روی، سواحل، ورزش های آبی، و غیره شما مشغول نگه خواهد داشت. نرخ جرم و جنایت نیز کمتر از میانگین ملی است.

باهم: همانطور که قبلا اشاره، زندگی در هاوایی است یک گزینه بودجه دوستانه نیست. هزینه زندگی بالا است و به طور متوسط ​​هزینه های خانه بیش از 425.000 $. دوری از سرزمین اصلی ممکن است یک تلویزیون کنار گذاشته برای برخی از.

 

منبع"http://newszoom.com/index.php/toxic-places-world/

گرد اوری"بروز نویسان




:: موضوعات مرتبط: جهان گردی , ,
:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی امریکا" زیبا ترین طبعیت ها" زیبا ترین طبعیت های ساخته شده تو سط بشر" طبعیت های خدادادی ,
:: بازدید از این مطلب : 4232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : جمعه 5 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window